Nordisk-Baltisk musikkbibliotekkonferanse

Norsk musikkbibliotekforening arrangerer Nordisk-Baltisk musikkbibliotekkonferanse på Rockheim (Trondheim) 22.-23. oktober 2015

Tema: Musikkbiblioteket: Fra et sted for henting og lån, til et sted for skaping, deling og opplevelse

Reisestipend til årsmøte!

Har du lyst til å komme på årsmøtet, men trenger litt støtte for å få det til? Styret i NMBF utlyser reisestipend à kr. 2000,- for deltagelse på årsmøtet.  Søknadsfrist: fortløpende I søknaden trenger vi fullt navn, adresse og bankkontonummer slik at utbetaling kan skje smidigst mulig. Søknaden stiles til tone.notvik.jakobsen@nrk.no   Husk samtidig å melde deg … Fortsett å lese Reisestipend til årsmøte!

Velkommen til årsmøte!

Kjære medlemmer,   Her kommer innkalling til ett av vårens vakreste eventyr, nemlig årsmøtet i NMBF – Norsk musikkbibliotekforening. I år holder vi oss i Oslo, nærmere bestemt i NRK. Håper å se så mange som mulig der.   Sted/dato: Tirsdag 19.3. kl. 17.30 i Møterom Embla, NRK. Møt ved Fjernsynsresepsjonen.   Vi serverer mat/tapas … Fortsett å lese Velkommen til årsmøte!

Medlemsmøte 20/11-18 AVLYST

Kjære medlemmer i NMBF,   Vi inviterer herved til medlemsmøte i NRK tirsdag 20.11. kl. 18.00. Før møtet serverer vi mat og litt drikke fra kl. 16.30. Sted: NRK Glassgården, Møterom Embla, Inngang ved Fjernsynshuset. Påmelding til: tone.notvik.jakobsen@nrk.no Husk å si fra om du ønsker å spise, og om ev allergier.   Kveldens to temaer:   1. «Hva … Fortsett å lese Medlemsmøte 20/11-18 AVLYST

Nå er det snart Lydarkivkonferanse

Styret minner om påmelding til Lydarkivkonferansen. Hotellets frist for bestilling og garantert pris er fredag 21.9., så her er det ingen tid å miste. Hotell booker dere på egen hånd. Vår hotellavtale er med Clarion Hotel & Congress Trondheim som ligger rett ved Rockheim. Rompris: 895,- enkeltrom og 1095,- dobbeltrom, pr. natt, inkl. frokost. Ta kontakt via e-post … Fortsett å lese Nå er det snart Lydarkivkonferanse

Søk reisestipend!

Styret utlyser 8 reisestipender fra Norsk musikkbibliotekforening. Dette er en av dine medlemsfordeler i foreningen vår. 8 stk á 2000 kr til Lydarkivkonferansen http://lydarkiv.no/ Søknad sendes til Tone Nøtvik Jakobsen på epost: tone.notvik.jakobsen@nrk.no innen 1. oktober. Husk å oppgi fullt navn, adresse og bankkontonummer.

Velkommen til Lydarkivkonferansen 2018

LYDARKIV FRA A TIL Å                         Rockheim og Norsk musikkbibliotekforening inviterer til Lydarkivkonferanse på Rockheim i Trondheim, 22-23. oktober 2018. Påmelding og praktisk info kommer straks over sommeren, men sett av dagene i kalenderen allerede nå. Se vedlagte invitasjon og program for mer informasjon. Norsk Lydarkivkonferanses nettside oppdateres fortløpende: http://lydarkiv.no/ Konferansen vil foregå på Rockheim begge … Fortsett å lese Velkommen til Lydarkivkonferansen 2018

Vi har reisestipend!

Styret utlyser i år 6 reisestipender fra Norsk musikkbibliotekforening. Dette er en av dine medlemsfordeler i foreningen vår.   4 stk á 2000 kr til Lydarkivkonferansen 2 stk á 2500 kr til IAML-konferansen i Leipzig (http://iaml2018.info/home/)   Søknad sendes til Tone Nøtvik Jakobsen på epost: tone.notvik.jakobsen@nrk.no fortløpende. Husk å oppgi fullt navn, adresse og bankkontonummer.

Reisestipend til årsmøtet 15.3.18

NMBF utlyser 5 stk reisestipender á kr. 2000 for å delta på årsmøtet/bibliotekmøtet. Send en søknad til tone.notvik.jakobsen@nrk.no om du ønsker stipend. Vi i styret ber om at søknaden inneholder kontonummer og innvilgede stipend utbetales så snart bibliotekmøtet er ferdig.